neděle 23. srpna 2015

Vogue Theresa

Ahoj všem! 
Někteří si mě možná pamatují, někteří mě možná okem kdysi dávno tady zahlédli, většina z Vás spíše neví, kdo jsem :)! Po nějakém roce se vracím zpátky do blogového světa módy, stylu, fotografování, a do mnoha dalšího! Vracím se zpátky, ale nikoli již jako kdysi náctiletá, ale už dávno se svou pyšnící se koncovkou cet, a přesněji dvěma dvojkami vedle sebe, s indexem v kabelce, jako už ne středoškolačka, ale jako studentka vysoké školy. Jsem zpátky, a představuji Vám svůj nový blog, který od teď již můžete znát jako Vogue Theresa

Tentokrát chci svůj blog, svět módy, outfitů, looku, postavit trochu jinak. Trošku více reprezentativněji, trošku více vážněji, propojila jsem tento blog také s instagramem, pořídila si kvalitní digitální fotoaparát nebo také zajistila svou jednu známou a milou oblíbenou fotografku pro focení outfitů! 

Vím, že dostat blog ze začátku do většího povědomí mezi Vás, dá práci, ale já doufám, a věřím, že najdu některé z Vás, a kteří se tady budou rádi vracet, kteří se budou těšit na mé články, stejně jako já na ty Vaše :)!

Mějte se krásně, a již brzo nějaký startovací článek tady na blogu :)!
Theresa


Žádné komentáře :

Okomentovat